Kome je do morala u politici, neka ide u NSPM

"Krnje" predsedništvo BiH u Beogradu - šamar domaćinu i "zajednička trka" ka EU

Komentari (40) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 sreda, 24 april 2013 12:04
zemljo, otvori se
Ljudi moji, pa ovaj nije normalan. Bakir mu u lice sasuo sve ovo, a on o dobrosusedstvu i Evro-integracijama. Pa ovo mu ni čuveni izvinjavač Boris ne bi oćutao.
Preporuke:
78
4
2 sreda, 24 april 2013 12:05
Vlado
Koga to Komšiić predstavlja u predsedništvu BiH?
Preporuke:
47
2
3 sreda, 24 april 2013 12:19
djordje
Citam ove izjave "naseg" VELIKOG VODJE i predsednika beogradskog pasaluka,eto veliki HUMANISTA, covek se brine da i BiH jednoga dana udje u uniju kao sto je usla bivsa Srbija,sada beogradski pasaluk. Ovog humanistu pod hitno ameri treba da ga ptredloze za Nobelovu nagradu,jer je postao veliki mirotvorac. A secam se ovog Tome kad je bio u kumskim odnosima sa Seseljom, kako je jos davne 91.godine uvek nisio slem na glavu i s puskom kalasnjikovim u ruci,da brani srbe van srbije. A bio je i dobrovoljac u tadasnjoj JNA. Seselj ga je unapredio i dao mu cin VOJVODA. Sada je tek jasno da je ovaj bio samo obicno sprdalo i da je tim cinom vojvodskim samo hteo da ponizi nase velikane vojvode. Ovaj IZDAJNIK,zajedno sa izdajnicima Dacic,Vucic,Dinkic..uz predhodnih izdajnika bosa Tadica sa svojom kamarilom,moraju jednoga dana na sud i da im bude javno sudjenje,a posle na ulicu da ih narod isprati do zatvora kako i dolikuje svakom izdajniku.
Preporuke:
56
1
4 sreda, 24 april 2013 12:20
Tonči
Slažem se sa Gospodinom Izetbegovićem od riječi do riječi.
Neko je davno trebao Nikoliću da očita bukvicu!
I neka pazi Nikolić šta priča o Vukovaru!!
Preporuke:
12
63
5 sreda, 24 april 2013 12:22
SRBIN IZ UVERENjA
Lično smatram da srpsko-muslimanska politika treba u potpunosti da napravi ispravan zaokret, s tim da ne vjerujem u mogućnost da taj pozitivan zaokret napravi sin Alije Izetbegovića i njegovi politički nasljednici i istomišljenici.
U bošnjačkom političkom korpusu su još uveliko omrznuti od strane zvanične politike Srbofili i srpski muslimani.Narod nije takav, u narodu je osjećanjew drugačije, ali zvaničnu politiku kroje protaginisti panbošnjaštva koji suvereno vladaju medijima i javnim mišljenjem koje kreiraju prema svojoj želji.Narod je svjestan da je Alija Izetbegović zlotvor, zlikovac, zločinac i najveći štetočina koji je bilo kada bio predsjednik kod muslimana (dobro on je Bošnjak, a to je nešto drugo).Znači zajedničkim radom treba napraviti tvrdu opoziciju panbošnjačkoj nacionalnoj politici i stvoriti jaku opziciju istoj od strane srpskih muslimana.Samo treba raditi i imati podršku zvanične srpske politike.Da li se to može postići, danas kada zvanična srpska politika ne mari ni za Kosmet
Preporuke:
25
5
6 sreda, 24 april 2013 12:27
SRBIN IZ UVERENjA
Vlado
Koga to Komšiić predstavlja u predsedništvu BiH?

Komšić je drugi bošnjački član predsjedništva, koji provodit najtvrđu bošnjačku politiku.Čovjek je dobio najviše ratno odlikovanje "Zlatni ljiljan".Ovako kao čovjek je poštenjačina, ne djeluje loš, ali ga levate sarajevski šibicari.Ali eto oprašta mu se jer mu je žena muslimanka, pa valjda i odatle vjetar puše...
Preporuke:
29
3
7 sreda, 24 april 2013 12:32
xxx
Izetbegovic je u pravu. Ne postoje dve srpske drzave, vec tri.
Preporuke:
32
4
8 sreda, 24 april 2013 12:38
Zaharije Orfelin
Ovo je prosto neverovatno. Tomislav Nikolić je
ućutkan lavinom bošnjačkih laži, i nije uopšte
smeo da reaguje.Kad je Bakir u Beogradu iznosio
ovako drske laži ( da je pobijeno 45.000 Sarajlija
a ranjeno 150.000, što proizlazi iz njegove tvrdnje
da je ranjen svaki treći, a ubijen svaki deseti,
obzirom da je Sarajevo imalo 450.000 stanovnika ),
možete da zamislite kakvi se debeli slojevi laži
valjaju baš-čaršijskim mahalama. Navodeći primer
"Škorpiona" koji su ubili 6 Bošnjaka, Bakir je
propusti da kaže da su na Sudu u Srbiji,počinioci
zločina kažnjeni najstrožom kaznom predviđenom
Zakonom, a da se za zločine nad Srbima u Sarajevu
uopšte ne sudi. Njegove reči su dobro došle načuljenim drugosrbijanskim ušima, koje su svo vreme, bez ikakve provere usvajale stravične
bošnjačke laži kao istinu.
Toma Nikolić i Nebojša Radmanović prećutali su
provalu laži i mržnje,na kojima ne može da se gradi
nikakvo pomirenje, zarad "regionalne saradnje" kao
uslova EU za pristupne pregovore.Jad i laž.
Preporuke:
45
3
9 sreda, 24 april 2013 12:38
SRBIN IZ UVERENjA
Komšić je drugi bošnjački član predsjedništva, koji provodit najtvrđu bošnjačku politiku.Čovjek je dobio najviše ratno odlikovanje "Zlatni ljiljan".Ovako kao čovjek je poštenjačina, ne djeluje loš, ali ga levate sarajevski šibicari.Ali eto oprašta mu se jer mu je žena muslimanka, pa valjda i odatle vjetar puše.


Na primjeru Željka Komšića i Srbi treba da uče, kako se to radi, jer su počeli zaboravljati.Srbi su nekada u tom smislu imali odličnu tradiciju uzimanja za srpsku stvar srpskih muslimana, srpskih katolika, srpskih Hrvata, srpskih Albanaca.Zna se dobro kako je Slobodan Milošević pametno odrađivao, postavljao srpska rukovodstva od srpskih Albanaca i dr.A vidi sada ovo srpski predsjednik šuti što ga balavi Alijin sin vrijeđa i nagovori mu se.Šuti.Neshvatljivo kako nisko.Zatim Kosmet su predali.Ne znam zašto su Srbi zaboravili naukovanje Ilije Garašanina i drugih srpsskih nacionalnih ideologa...
Preporuke:
25
4
10 sreda, 24 april 2013 12:49
zoran
....ovako impozantnom skupu nedostajao je samo treci,odnosno cetvrti clan...mozda su mogli Kacavendu ubaciti...potpuno se uklapa u ovakav ansambl...
Preporuke:
8
17
11 sreda, 24 april 2013 12:53
Elementarna pristojnost
Nikolic se ponasao po protokolu i nije iskoristio ulogu domacina da svom gostu uzvrati...
Preporuke:
6
9
12 sreda, 24 april 2013 12:54
SRBIN IZ UVERENjA
Pošto je Željko Komšić jedini član "troglavog" predsjedništva koji nije došao u Beograd a bio je i ambasador BiH u Beogradu i demonstrativno podnijeo ostavku na funkciju ambasadora zbog nekih izjava tadašnjeg rokovodstva Srbije a koje je protumačio kao ugrožavanje suvereniteta BiH.Željko Komšić je katolik ali je najdoslijedniji i najtvrđi bošnjački političar, koji je bošnjačkoj politici omogućio dva bošnjačka člana predsjedništva.Bošnjačka politika ga pametno instruirala, uz to muslimanska žena što je odlična stvar (tako su nekada i pametni Srbi radili, ženili uticajne muslimane Srpkinjama, što je jako pohvalno, i eto ga).Bolje zastupa srpske nacionalne interese i od jednog rođenog Srbina, tako je i sa katolikom Željkom Komšićem predaniji je bošnjačkoj politici i od samog Izetbegovićevog sina Bakira.Tako se to radi, aferi, ko zna, zna, ko ne zna nek uči sa primjera Željka Komšića...
Preporuke:
10
6
13 sreda, 24 april 2013 13:01
SRBIN IZ UVERENjA
Nešto razmišljam kad se Alijin sin Bakir ovako nagovorio Nikoliću, pa šta bi mu onda sve rekao Željko Komšić (aktuelno najtvrđi bošnjački političar).Mogu samo zamislit šta bi mu Željko sve izgovorio i bolje je što nije ni išao u Beograd jer bi napravio diplomatski skandal, ko onda kad je Voji Koštunici u pola Beograda rekao da će dobiti po prstima ako dira u BiH.Ne pišem ovo što hvalim Željka Komšića, već pišem kako katolik može biti tvrđi Bošnjak i od jednog muslimana, a isto tako i musliman može biti tvrđi Srbin i od jednog pravoslavca.Da je ovo sve Bakir Izetebegović rekao Emiru Kusturici kao što je rako Nikoliću, Emir bi ga šakom po po ćela udario.Znači nije sve u porijeklu ima nešto i u uvjerenju...
Preporuke:
18
5
14 sreda, 24 april 2013 13:13
...
Odličan tekst. Nama, sluđenima od ove briselske izdaje, to je skoro promaklo. A polako se i navikavamo da svako može da nas ponižava, bije i šamara usred Beograda.
Preporuke:
22
2
15 sreda, 24 april 2013 13:22
očima da ne poveruješ
Vječnaja pamjat!

Danas se obležava 98 godišnjica genocida nad Jermenima, proces kojeg zvanična Turska naziva "tragedijom iz 1915".

Prema shvatanju zaštinika Bakira sina Alijina - premijera Erdogana, ministra spoljnih poslova Davutoglua i predsednika Gula - 1.5 miliona Jermena nestalih u tursko-kurskom sunitskom divljanju je "tragedija" i stvar za debatu. Baš kao sistem konclogora Jasenovac, kame i jame, za Hrvatsku i njene sponzore u Vašingtonu, Berlinu i Rimu.

Srebrenica je, uprkos svakom racionalnom (pravnom, kriminološkom i inom) prigovoru, genocid i tome nema šta da se priča dok se javno ne deklariše prihvatanje, credo: sumnja ili protivljenje je za sada moralno-politički a sutra, daljr na evroputu, krivično kažnjivo.

Turska svinjarija, još jednom. Ima li kraja?
Preporuke:
36
3
16 sreda, 24 april 2013 13:25
Zona
Mora da su srpski političari hipnotizovani i drogirani, ili debelo plaćeni pa na ovakve izjave ne reaguju adekvatno. Mogli su prosto da istinom odgovore na ove neargumentovane izjave i poluistine, ili da prosto uskrate gostoprimstvo Izetbegoviću zbog širenja govora mržnje na teritoriji druge države. A nije nam se proslavio ni srpski član predsjedništva gospodin Radmanović, vječiti ćutolog. Obzirom da se na ovom sajtu često veliča lik i djelo predsjednika Dodika, da se zna da je Radmanović njegov kadar.Kuku nama Srbima od sad pa dovijeka sa ovakvim političarima.
Pozdrav Srbinu iz uvjerenja, znam ko je on,samo jedan savjet za njega, oprezno sa izvornim suicidnim Srbima.
Preporuke:
19
2
17 sreda, 24 april 2013 13:33
SRBIN IZ UVERENjA
Ovo je zaista nezamislivo, sam sebi ne mogu da vjerujem.Srbin čovjek od ponosa, časti, dostojanstva, čovjek koji gine za pravdu, za srpstvo da otrpi ovakvu salvu uvreda i to od koga, od sina najvećeg krvnika Alije Izetebgovia, onog koji je unesrećio na milione ljudi, koji je svojim presudnim uticajem i djelovanjem uništio svaku nadu u ostanak kakve takve Jugoslavije, onaj koji se spremao za rat još u februaru 1991.godine, nepuni mjesec i pol dana od preuzimanja vlasti.Ne pišem napamet, postoje relevantni dokazi za tu tvrdnju.Onaj koji je govorio o miru a spremao rat, i srpski predsjednik trpi uvrede njegovog balavog sina, podrumaša, koji se krio u Alijinom kabinetu dok su sinovi drugih ljudi ginuli zbog njegova oca.Pa Željko Komšić je kao diplomirani pravnik išao u rat, ratovao, pucao, dobio "Zlatnog ljiljana" (odllikovanje), a ovaj podrumaš tako Nikoliću a Nikolić ko uplašeno dijete ni riječi a ko išao da ratuje pod zastavom Voje Šešelja.Dopušta da mu se podrumaš Bakir nagovori.
Preporuke:
16
3
18 sreda, 24 april 2013 13:33
MilošRS
(Kad daš Kosovo , sve ostalo lakše ide )
Jasno je meni , da je za famozni ''Datum'' , ''Beograd'' dobio mnoge direktive od Njemačke i ostalih srpskih prijatelja .
Valja nama u našoj Srpskoj , toga biti svjestan .
I čuvati se podjednako i od Zapadnog Sarajeva i od ovakvog Beograda ( lidera u regionu , kad je lud provod u pitanju) .
Ni slučajno ne dozvoliti , da se i sudbina Srba sa ove strane potoka (Drine) žrtvuje na oltar ''Datuma''.
Neće biti lako , al što se mora , mora se..
Preporuke:
22
2
19 sreda, 24 april 2013 13:35
Montenegro
Vrijeme ja da velikosrpski politički i intelektualni establišment prizna da je Velikosrpska hegemonistička ideologija poražena te da od projekta Velike Srbije nema ništa.
Tek tada će se moći otvoriti nova stranica i iskreniji pristup u građenju međususjedskih odnosa.
Kad to shvatite, i vama Srbima ali i svima u regionu će biti bolje.
Preporuke:
8
38
20 sreda, 24 april 2013 13:54
SRBIN IZ UVERENjA
Šta je trebao odgovoriti Tomislav Nikolić na verbalne napade Bakira Izetbegovića sina Alije.
1.Tvoj otac Alija je želio rat i dobio ga je, dobio je po zubima, a ti ušuti podrumašu kada nisi ni omirisao baruta, hajd da mi je Željko Komšić ratnik doša na "megdan" pa i razumio bi, ali ti koji si se skrivao po podrumima da te ne uzmu u vojsku, krio se iz Alijinih leđa, ti imaš pravo da šutiš.
2.U vezi sa Republikom Srspkom tvoj otac Alija ju je svojom politikom isprovocirao i dobili ste šta ste tražili, zato šuti, pas ti mater balavu, ne udaraj po temeljima politike svoga babe, ako poštuješ babu poštuj i njegovo djelo Republiku Srpsku.
3.Nego kad si tako zapeo da ti kažem babo ti je porijeklom iz Beograda pa se njegovi preselili u Šamac, treba više da cijeniš svoje porijeklo i sam Beograd a otac ti se sam nacionalno izjašnjavao Srbinom, tvoj babo Alija Izetbegović...
Preporuke:
23
4
21 sreda, 24 april 2013 14:43
Sceptical Bystander
Tako je to kada imamo neobrazovanog, korumpiranog i iskompleksiranog Predsednika, koji misli da je najvaznija stvar osmeh za kamere.
Preporuke:
18
2
22 sreda, 24 april 2013 15:06
emeritus
Ne može se Bosna podeliti! Čak ni ratom to nije uspelo.
RS i kad bi kojim čudom krenula tim putem, nebi mogla opstati sa onakvom geografijom.
Konac koncu, RS je prepolovljena na dva dela, Brčko je između.
Nema ni potreba za novom srpskom državom kad ćemo ionako svi u EU.
Preporuke:
10
36
23 sreda, 24 april 2013 15:53
SM.
Što se tiče odgovora Bakiru Izetbegoviću,sinu alijinu,od strane predsednika nam Nikolića,pa poštovani komentatori,nemislite valjda ozbiljno da to on zna.Pa ako nismo shvatili da N
Preporuke:
6
2
24 sreda, 24 april 2013 17:07
siniša
Što se mene tiče vi možete da se breckate na Nikolića koliko god hoćete, nemam ništa protiv i da ga javno pljujete ni za šta drugo i nije, ali ni vi ni Nikolić ništa nemate sa srpskim Vukovarom, gradom u kome su hrvatske neofašiste pokušale da ponove genocid nad Srbima iz Drugog svetskog rata. Na sreću smo vas u tome sprečili i održali vam jednu malu istorijsku lekciju. Dobili ste tamo po zubima i nadam se da ste iz toga nešto naučili.

Naravno istorija se nije završila i kako vidim Hrvati polako ali sigurno napuštaju srpsku Slavoniju i stvari će doći na svoje mesto.

A što se Nikolića tiče, on nedavno priznade da je Brozov, dakle hrvatski kadar. Svi Brozovi ljudi rade za Hrvatsku, pa i Nikolić i vaše breckanje na njega je u stvari breckanje na hrvatsku politiku. U tome vas u potpunosti podržavam, slobodno mu recite sve što imate, mi ionako njega ne računamo niti priznajemo za svoga. Uzgred, taj Nikolić odvajkada mrzi prekodrinske Srbe. Svi to znaju. On je vaš.
Preporuke:
10
3
25 sreda, 24 april 2013 17:37
Živorad
o je šamar onome ko nije došao. "Koga nema bez njega se može" glasi stara šumadijska poslovica.
Preporuke:
4
1
26 sreda, 24 april 2013 18:08
Capajebo, PC @ Montenegro
Postovani Crnogorac;

U pitanju je puki opstanak Srba van Srbije poslije raspada Jugoslavije i nista drugo. Puste price o Velikoj Srbiji su djelo neprijatelja Srpstva.

"Oni hoce Veliku Srbiju, treba ih istjerati odavde!". Zvuci poznato?

Srbija je velika onoliko koliko je veliko Srpstvo svih Srba.

Kako je danas biti Srbin u Zagrebu, Ljubljani, Podgorici, Skoplju?? Splitu, Osijeku, Cetinju, Tetovu??? A ti ljudi koji tamo zive vijekovima, u tim gradovima na primjer, nisu ni mrko pogledali komsije a kamoli ratovali protiv njih.

Iz tih istih razloga danas i postoji Republika Srpska. Zato sto je lakse biti Srbin u Banja Luci, Trebinju, Sokocu, Bijeljini, Prijedoru, Doboku itd.
Tamo je opstanak i buducnost, van granica Srbije i Srpske nazalost vise ne.

Republika Srpska Krajina nazalost nije izdrzala... To je opstanak, Crnogorac, borba za Veliki Opstanak.

Bajke o Velikoj Srbiji ostavljam neprijateljima.
Preporuke:
21
5
27 sreda, 24 april 2013 18:17
Jos jedan "tribalac"
Nastavlja se DOS-ovski obrazac u kojem je na ovakvim konferencijama zadatak srpskog predstavnika da uspostavi a potom odrzi potpunu inferiornost Srbije bez obzira koliko sagovornici bili beznacajni. Sama cinjenica da sin osobe koja je izazvala rat u BiH a na nagovor Vorena Cimermana drzi bilo kakve lekcije u sred Srbije je za mene neprihvatljiva.
Preporuke:
8
1
28 sreda, 24 april 2013 18:28
Capajebo, PC
"Ko tebe kamenom, ti njega pogacom."

Ja mislim da su Nikolic i Radmanovic, u stvari, odlicno, diplomatski obavili posao. EU, integracije, saradnja itd. Odicno.

Da su krenuli da se nadlajavaju sa Izetbegovicem bili bi samo jedan copor i nista vise.

Ovako je Izetbegovic ostao sam sa svojim jadom i frustracijama. Kao i Komsic u Sarajevu. Da, zaista, koga on predstavlja? I zasto je Bih delegacija bila bez hrvatskog clana kolektivnog predsjednistva?

I par pitanja za Izetbegovica:
- Da li je zaista vazno koliko je srpskih drzava na Balkanu?
- Koliko efektivne vlast Vi i Vas narod imate, g-dine Izetbegovicu, u entitetu (da Vam bude lakse odgovoriti) Republika Srpska?
- Koliko ce eventualni gubitak Kosova od strane Srbije popraviti Vase odnose sa Srbijom i Srpskom i donijeti napredak Vasem narodu?
Preporuke:
16
3
29 sreda, 24 april 2013 19:00
Sabko
U okruzenom Sarajevu je zivjelo nesto preko 100.000 ljudi Ubijeno je oko 11000 to je vise od 10%.
Preporuke:
7
11
30 sreda, 24 april 2013 19:41
Zaharije Orfelin
& Sabko

Pa vi Bošnjaci se stalno pozivate na popis stanovniš
tva iz 1991.g. Ali, kad vam to odgovara, onda su
dobre i procene. Vaše procene. Niste nikad rekli
koliko je, u tih 11.ooo,kako vi kažete poginulih,
onih koji su za 4 god. umrli prirodnom smrću.
Za vas su manipulacije, obmane i laži,stanje duha.
Čudi me da niste rekli da je u Srebrenici pobijeno
80.000 ljudi. Skupili biste vi to, puna je Bosna
mezarja. Kao što ste skupili i 8.000. Ništa lakše
nego privoleti rodbinu onih koji su iskopani, da
daju uzorke za DNK analizu, koja jedino dokazuje
da su im oni rođaci, a ne i način i mesto smrti.
Preorali ste celu Bosnu. Vaš Omar Mašović ima
zadatak da svake godine iskopa 500 skeleta, kako
biste mogli da priređujete predstave za svetsku
javnost. A skelete opremate u Tuzli i Visokom koje
je duboko posvećeno lažnim optužbama. Vi možete da
lažete još jedino beogradskim jetimima iz "Druge
Srbije". Ona je sa vama na istom fonu. DŽaba će vam
na kraju biti sve laži. Istina
Preporuke:
14
4
31 sreda, 24 april 2013 21:20
SRBIN IZ UVERENjA
Capajebo, PC Odgovor na komentare.Poštovanje.Ovako, prvoi smatram da je Nikolić pogriješio što nije oštrije odgovorio, javno u kameru Bakiru Izetbegoviću, pa i pod cijenu diplomatskog skandala , što je prećutao, što mu je dozvolio da usred Beograda ko kakv pjevac (horoščić) maše svojim d... i pokazuje svoju osionost.Došao nakon toliko godina i odmah osuo po Srbima u samom Beogradu a što je nedopustivo i Nikolić je trebao odgovoriti mnogo žešće jer on je ipak predsjednik države a ne neki tamo kabadahija kojeg zeza sarajevski šibicar Izetbegović.Svojim nastupom Nikolić je pokazao veliku slabost i slabost svoje politike a time i države koju predstavlja.Sramota.Dalje slažem se po pitanju efektivne vlasti i stanja na terenu, neka se Izetbegović sin Alijin kočoperi ko horoščić ipak vlast na terenu je onog ko ima efektivne poluge moći a Izetbegović sin Alijin nikome ništa ne može narediti u Republici Srpskoj ako to srpska poltika ne dozvoli...
Preporuke:
6
2
32 sreda, 24 april 2013 21:38
SRBIN IZ UVERENjA
Odgovoor na lažni komentar.Lažeš.U Sarajevu u toku rata je živelo više od 500 hiljada ljudi.Sarajevo jesu napustili Srbi i povukli se u Istočno Sarajevo i na prostore koje je kontrolisala srpska vlast, ali u Sarajevo pod Alijinom kontrolom je naseljeno nekoliko stotina hiljada izbjeglica iz Podrinja iz istočnih djelova Republike Srpske, zatim muslimani iz drugih dijelova BiH i dr.Još nešto u Saraejvu se mnogo bolje živjelo i nije bilo gladi kao što su gladovali muslimani na drugim prostorima pod kontrolom Alije Izetbegovića i taj faktor treba uzeti u obzir jer su i opkoljeno Sarajevo (kroz tunel naseljavali muslimani sa drugih prostora a radi humanitarne pomoći, radi hrane koja je obilato dolazila u Sarajevo).Takođše Aliji je bilo bitno samo Sarajevo i bio bi zadovoljan da je napravio svoj feud samo u Saraejvu, i nije puno mario za ostale prostore na kojima su muslimani živjeli, pustio ih da gladuju, da pocrkaju od gladi, sve bi on žrtvovao za Sarajevo.NASTAVIT ĆE SE...
Preporuke:
2
4
33 sreda, 24 april 2013 21:53
SRBIN IZ UVERENjA
Aliji Izetbegoviću je bilo bitno samo Sarajevo i bio bi zadovoljan da je napravio svoj feud samo u Saraejvu, i nije puno mario za ostale prostore na kojima su muslimani živjeli, pustio ih da gladuju, da pocrkaju od gladi, sve bi on žrtvovao za Sarajevo, po istom scnariju kako je "naplaćena" reintegracija Sarajeva i povlačenje Srba sa određenih sarajevskih opština a što je platila Srebrenica.Nikada i ne spominju druga ratišta koja su bila mnogo žešća od sarajevskog, samo telale o Sarajevu.Znači 11 000 na preko 500 000 nikako nije preko 10%.Pun mi tog Sarajeva i njegova "herojstva".Ne spominju se istinski heroji koji su gladovali a sarajsvksi šibicirai su barem bili siti pa su mogli sita stomaka i poginuti a ovamo su ljudi gladni ginuli, dobije krišku hljeba i sa lratišta je nosi djeci a on gladan ni to ne pojede....Alija šta si uradio narodu.I sad ovaj tvoj horošćić izaziva u po Beograda, baš kao što si i ti izazivao.Nikolić mu je trebao PRESUDU SUDA DA NIJE BILA AGRESIJA SRBIJE...
Preporuke:
4
4
34 četvrtak, 25 april 2013 10:30
Pikac
Pa pobogu Sabko,kako 100000 ?

Samo pripadnika '' ABiH'' je bilo preko 40000 .
Preporuke:
3
0
35 četvrtak, 25 april 2013 11:02
Vlajko
Kakvi su ovo diplomatski gafovi(nije pitanje nego konstatacija). Pre izvesnog vremena na konferenciji za novinare onaj slovenac Janez Janša je u lice rekao Ivici Dačioći kako je Slovenija već prisutna na ruskom tržištu. A bilo je kao govora ozajedničkom nastupu gde bi se koristili benefiti koje Srbija ima sa tom državom.

Sad ovaj gospodin Bekir ovakvom retorikom nastupa u zvaničnoj poseti u Beogradu i naši političari sve to trpe ćutke. To njihovo ponavljanje svojih stavova o prošlosti i odnosima koji srbi iz Bosne imaju sa njima, muslimanima. I kopanje po ranama, nije ništa drugo nego nevaspitani i neprimereni dipolomatski gaf prvo samog gospodina Bekira. A kako se samo sramno prema takvim opaskama poneo naš Toma presednik koji ni jednom rečju posle toga nije ni pomenuo da je ovaj prvi promašio temu sastanka i upropastio ceo događaj i po kozna koji put komunikaciju naših i njihovih entiteta Resetovao na devedesete godine.
Ovo je nečuvena nesnalažljivost naših čelnih ljudi i mene je sramota!
Preporuke:
4
0
36 četvrtak, 25 april 2013 11:03
Vlako
Alo gospodine Dačiću i gospodine Tomislave otvoreno se pitam imateli Vi "kičmu".....
Preporuke:
4
0
37 četvrtak, 25 april 2013 11:08
Vlajko
Neki "njihov" reče u komentaru kako Tomi i nama već neko treba da očita bukvicu. Ali to je promašena tema sastanka. Ne može se svaki sastanak koristiti za čitanje bukvice, ajd onda i mi vama da pčitavamo bukvicu.
I ne brinu me ovakvi komentari nego ovakvo odsustvo bilo kakve reakcije mog Precednika Tomislava. Bruka gaziće te Tomo dok kod ne digneš glas, to je jednostavno tako. A gaze te nižerazredni političari. Pitam se dokle ili možda i ovi naši političari nisu ničim odmakli od njih?
Preporuke:
4
0
38 petak, 26 april 2013 08:17
Sabko
U Sarajevu je poginulo preko 1000 djece. Mjesta masakara su obiljezena sa imenima djece koja su tu stradala. Neki od masakara djece u Sarajevu:

Masakri na Alipašinom Polju
Masakr na Drveniji
Masakr djece u Bakarevica ulici
Masakr u Boljakovom Potoku
Masakr u Budakovićima
Masakri na Dobrinji
Masakr u Ferhadiji
Masakr u Halačima
Masakr u Isovića sokaku
Masakr u ulici Oslobodilaca Sarajeva
Masakri na Markalama
Masakr na Trgu ZAVNOBiH-a
Masakr u ulici Žrtava fašizma
Masakr djece na sankanju kod Skenderije
Masakar djece koja su brala tresnje na Kobiljoj Glavi
Masakar djece na Sirokaci

Eno majka one dvojice Cecena sto su postavili bombu u Bostonu kaze da je ona krv na maratonu- boja a one zrtve - lutke.
Preporuke:
1
2
39 petak, 26 april 2013 11:48
O. džokej
Baš je dirljivo slušati Tomu, što bi otprilike rekao Boris.
Preporuke:
0
0
40 petak, 26 april 2013 18:25
s.p.Lajković
Kako su jadni i bedni sva trojica glumatajuči neke državnike a u stvari su predsednici mesnih zajednica .Šta oni imaju da se sastju više od jedanput u deceniji. Imali smo zajedničku zemlju gde su svi mogli da se svakodnevno sreću ali to nikome nije odgovaralo i što sad imaju potrebu za sastancima i da arče sredstva poreskih obveznika....
Preporuke:
3
0

Anketa

Da li će, po vašem mišljenju, „Zajednica srpskih opština“ na KiM biti formirana do kraja 2023. godine?
 

Republika Srpska: Stanje i perspektive

Baner
Baner
Baner
Baner
Baner
Baner